[slikom] Re: Promjena postavki lijevog i desnog klika misa

  • From: Danijel Baričević <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Jan 2013 09:01:55 +0100

Pozdrav Dobrinko,
Kada otvoriš postavke za miša, prvo moraš selektirati u popisu, naj
vjerojatnije od dva uređaja, vanjskog miša za razliku od touch pada kojeg
imaš na laptopu.
Kada si odabrao ispravan miš, na kartici Buttons (Gumbi ili kako već u
prijevodu( odabereš funkciju zamjene lijeve i desne tipke miša.
Na engleskom to glasi ovako:

Button configuration
Switch primary and secondary buttons
Select this check box to make the button on the
right the one you use for primary functions such
as selecting and dragging.

I da, provjereno radi i sa JAWS-om i sa NVDA čitačem.

Lijep pozdrav,

Danijel Baričević

gsm: 091/62 13 484
e-mail: danijel.baricevic@xxxxxxxxx
skype: danijelbaricevic

Å alje: Dobrinko D.
Datum: 15. siječnja 2013. 20:00
Prima: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Predmet: [slikom] Re: Promjena postavki lijevog i desnog klika misa

Zdravo Gradimire.
Da upravo je tako na desktop racunaru, ali na lap topu postavke su nesto
drugacije, i ocigledno JAWS nevidi bas sve, pa cu to ostaviti nekome ko vidi
da uradi.
Hvala na pomoci.
Dobrinko D.