[slikom] Re: Promjena postavki lijevog i desnog klika misa

  • From: meda minic alb <medaminic_alb@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Jan 2013 13:22:28 +0100

pozdrav za gospodina Baricevica i ujedno molba da ovaj, ali i ostale
priloge, gde zeli da pomogne, ili saopsti nesto sto bismo naucili pise bez
takozvanih kvacica, kako bismo svi jasno razumeli tekst.
 hvala u napred i uz izvinjenje kako gospodinu Baricevicu, tako i vlasniku i
moderatorima liste.
 srdacan i lep pozdrav:

                                                                           MEDA
PANCEVO