[slikom] Re: Problemi problemi problemi...

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Apr 2007 16:49:51 +0200

evo odgovora na drugo pitanje kako da program iskljucis iz start menija.
 Kontrol escape za start, potom r za RUN, onda napises msconfig i udaris
enter!!
Otvara se novi prozor, sada pomocu kontrol tab pronadjes karticu start up i
kada je dobijes sa strelicom se prosetas na dole i
decekiras CallTrace
potom na ok i potvrdis da prihvatas promene nakon cega sledi restart i sada
bi CallTrace
trebao biti neaktivan
Milan