[slikom] Re: Problemi problemi problemi...

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Apr 2007 23:55:00 +0200

ups... Zn aci imamo isti problem... Nazovi tehnicku podrsku tvog providera i
objasni im o cemu se radi. naime kod nekih ljudikojiimaju adsl se javlja
sledeci problem. identifikacija se pojavljuje uredno na telefonima koji
podrzavaju caler id ali na racunarima ne bas svaki put, tacnijemodem
detektuje svaki 10-i poziv.