[slikom] Problemi problemi problemi...

  • From: Bojan Bertek <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Apr 2007 17:49:53 +0200

Pozdrav svima!
Instalirao sam CallTrace i PhoneTray ali izgleda da ih moj dialup
modem ne prihvaca najbolje, jer kada mi dodje poziv, CallTrace je
totalno mrtav, a PhoneTray mi samo detektira dolazni poziv, ali bez
prikaza broja.
Sa druge strane, zelim deinstalirati CallTrace ali ne mogu jer mi
stalno javlja da je aktivan i da ga deaktiviram, a on se aktivira
zajedno sa sistemom, pa ne znam kako ga prvo deaktivirati a onda i
totalno ukloniti.
I konacno zadnja stvar, upravo sam danas presao sa dialupa na dsl sa
pa me zanima da li koji od navedenih programa moze detektirati pozive
na ovom statusu, ili se to odnosi samo na dialup?

Ispricavam se na duzini poruke

Lijep pozdrav svima i ugodan ovaj predstojeci vikend

Bojan