[slikom] Pozdrav-ponasanje na listi

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2010 11:32:02 +0200

ja pitam i nije me sram pitati, a ako nesto pitam opet ne pitam opet zato da
nekoga zafrkavam nego zato sto ne razumijem. Oni koji mi ne zele pomoci ti neka
mi se ni ne javljaju, a svima kojima sam pomagao sam pomagao pisuci na privatan
e-mail, a ako nesto nisam znao onda nisam ni pomagao, a to sta neki na listi
govore o meni uopce me ne zanima. Ja sam preko ove liste nasao prijatelja kojeg
su pojedinci ove liste isto tako zafrkavali i davali glupe komentare kao npr ti
si nepismen, to su pocetnicka pitanja itd.
Boris