[slikom] Ponasanje na listi

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 May 2010 23:02:40 +0200

Zovem se Boris Bjedov. Iz Splita sam. Na ovoj listi sam vec par mjeseci. Mislim
da bi mi jedni drugima trebali pomagati, a ne odmagati i praviti se vazni i
pametni.
Ono sto mi se na ovoj listi ne svidja je to kada netko napise e-mail s nekim
upitom i kada mu neka osoba odgovori onda bi se doticna osoba trebala
dopisivati s tom osobom na privatan e-mail, a ne da se u slijedecim pitanjima
opterecuje cijela lista. Ja kada nesto pitam na listi za neku stvar i kada mi
netko odgovori u vezi te stvari dalje se s tom osobom dopisujem privatno, a ne
opterecujem cijelu listu svojim porukama, a mislim da bi to trebali i drugi
uraditi.
Ne zelim vise tolerirati ponasanje Dobrinka Davidovica. Neki dan sam pitao na
listi da mi netko opise detaljno korak po korak kako se nesto postavlja na
sendspace i rapidshare i jos neke stvari. Dobrinko mi je dao odgovor koji mi
nije bio jasan i obratio sam mu se u drugom e-mailu privatno. On me je nakon
toga na moj privatan e-mail izvrijeđao s rijecima: nije ovo tvoja prcija, pitas
me drugi put istu stvar ili me zajebavas ili uzmi motiku, mozes mi ga popusiti
seronja glupi, đubre splitsko itd.
Ubuduce kada budem imao neko pitanje neka mi se javljaju oni koji mi zele
pomoci i koji ce mi nesto objasniti korak po korak, koji ce mi dozvoliti da im
se obracam privatno, a tipovi koji ce se ponasati kao Dobrinko i koji ce se
praviti vazni pa to su pocetnicka pitanja i s drugim provokacijama neka mi se
ne obracaju. Mislim da je ova lista osnovana da jedni drugima pomognemo, a ne
da se svadjamo i na privatan e-mail vrijeđamo, a ako ce me netko vrijedjati ja
cu isto tako odreagirati.