[slikom] Oko skajpa

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2010 12:03:24 +0200

Pozdrav svima!
Imam nekoliko pitanja u vezi skajpa. 1 dok sam imao verziju 3.6 imao sam opciju chat, na koju bih otisao nakon sto bih se pozicionirao na odredjeni kontakt, pisao sam svoje poruke, odasiljao ih, dobio obavijest da kontakt odgovara i cak cuo kucanje, dobio odgovor na moju poruku. Sada, pri ovoj, najnovijoj verziji, nista od toga. Opcija pomocu kojih mogu da posaljem svoju poruku, ima doduse nekoliko, a najjednostavnija mi je obavijest brzo poslati, ili njemacki Nachricht sofort senden. Ne znam kako se to kaze u engleskoj verziji, jer je moj engleski, koji je inace za svakodnevnu upotrebu solidan, kad su racunari u pitanju, ravan nuli. Dakle kad napisem poruku, dok cekam odgovor ne cujem nista i ne dobijem nikakvu obavijest, pa lovim eventualne odgovore po racunaru, najcesce u histori, iz koje poslije ne mogu da izadjem, a da totalno ne izadjem iz skajpa. Pitanje broj 2 Kako obezbijediti mogucnost, da se putem skajpa razgovara sa fiksnim i mobilnim telefonima onih, koji nemaju racunar, pa prema tome ni skajp. Izvinjavajuci se zbog duzine ove poruke i unaprijed vam zahvaljujuci na odgovoru, jos vas jednom srdacno pozdravljam. vjeciti pocetnik Zvonko Mijokovic