[slikom] Ponovno boris-postavljanje na rapidshare

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 May 2010 16:29:51 +0200

Jos uvijek pokusavam postaviti nesto na rapidshare i ne ide mi. Upisem adresu
www.rapidshare.com, nakon toga stisnem slovo b brose i na to stisnem enter.
Tabom odem na file i kada ga nadjem stisnem enter i s tabom odem na nesto sto
mi racunalo kaze u vjerovatno je to upload i na to stisnem enter. tada mi se to
pocme postavljati i odbrojava postotke i valjda dodje do sto posto i nigdje ne
mogu naci link odakle skinuti to sto sam postavio.
Zelim da mi netko objasni korak po korak u cemu je problem i kako preko
tipkovnice ovo rjesiti?
da li postoji opcija kada nesto pocnem postavljati na rapidshare da upisem
negdje e-mail adresu na koju ce mi stici link kada se sve postavi odakle to
skinuti? Na sendspace-u postoji opcija da se upise e-mail na kojeg dodje link
sa postavljenim fileom i skinem ga bez problema.
Zadnji file koji sam danas isao postavljati na sendspace bi na pola zapeo. Ne
znam zasto zapinje tako da bi taj file sto zapinje htio postaviti na
rapidshare, ali mi netko mora pomoci da rjesim navedeni problem.

unaprijed se zahvaljujem