[slikom] Re: Ponovno boris-postavljanje na rapidshare

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 May 2010 17:45:22 +0200

Ponovno Boris
Rajko! molio bih te da mi detaljno objasnis problem kojeg imam ako znas, a ovo
sto si mi rekao mi apsolutno nista ne pomaze. Detaljno sam opisao proceduru
kako postavljam na rapidshare i sta mi zapinje.
Odem na rapid, nadjem brose zakacim file i idem na upload. Kada dodje do sto
posto jednostavno nema linka. Nisam se registrirao kao sto nisam ni na
sendspaceu.