[slikom] Re: Podesavanja u Jaws-u

  • From: "zoljica" <zoljica@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Nov 2007 22:38:40 +0100

Cao Suzana na samom disku od alphanuma imas jedan file mislim da se zove
interpunctions ili tako nesto, e taj file ubacis u Jawsov folder manuals i u
okviru njega imas enu folder e tamo treba da ga iskopiras. Mislim da posle
toga treba restartovati kompjuter i to bi bilo to. Veliki pozdrav Original
Message -----