[slikom] Re: Podesavanja u Jaws-u

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Nov 2007 19:12:25 +0100

Zdravo svima!

Suzana, postoje u Jaws-u cetiri glasa koja se mogu posebno podesavati i to
su:
PC Cursor Voice
JAWS Cursor Voice
Keyboard Voice
Tutor and Message Voice

Kada je u pitanju informacija o ukupnom broju stavki i rednom broju
odredjene stavke, za njen izgovor je zaduzen "Tutor and Message Voice".
Ovaj glas cemo podesiti tako sto u Jaws-ovom meniju odaberemo:
Options/Voices/Individual Voice Adjustment...
A zatim se u prozoru koji se pojavi pomerimo tabom na "Adjust: " komboboks.
Tu odaberemo "Tutor and Message Voice" a potom se jos nekoliko puta tabom
pomerimo do "track bar-a" "Pitch:" koji je zaduzen za visinu glasa.
Strelicama podesimo visinu i potvrdimo promene sa "apply" ili "ok".
To bi trebalo da dovede visinu glasa na zeljenu.

Srdacan pozdrav,
Dragan.