[slikom] Re: Podesavanja u Jaws-u

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Feb 2009 01:43:11 +0100

Ovako!
Da rijesimo ovaj problem.
Ukoliko se radi o Jawsu 10, za anReader na Sapi 5 potrebno je ukopirati Sapi5x.sbl datoteku u Enu foldere. Ja to obicno radim u oba foldera, i User i Shared tako da nemam problema oko toga. S obzirom da je od Jawsa verzije 10 malkice promijenjen standard oko podesavanja i izgovaranja interpunkcija, najbolje da upotrebis Sapi5x.sbl datoteku koja dolazi u paketu sa Espeakom i Mbrolom koje redovito nadogradjuje i obavjestava nas o njima Zlatko. Potrazi u arhivi njegove mailove i pogledaj tamo download link za zadnju verziju. Ako se radi o Sapi 4 standardu, potrazi na instalacijskom CD-u datoteku anreader.sbl i kopiraj je u oba Enu foldera, tu se nista drasticno nije mijenjalo.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com
----- Original Message ----- From: "Suzana Ristanić" <suza@xxxxxx>