[slikom] Re: Pitanje za korisnike PTT ADSL-a

  • From: "narcis sudarevic" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Mar 2011 23:35:23 +0100

pa zorane ja mislim da i nemaju poima da kazu jer ja isto koristim adsl preko
ptt i nisam pravio nikakav nalog sa ptt om niti mejl adresu nego samo svoju
mejl adresu koju koristim.
    Od: Momcilo Marinkovic
    Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
    Poslato: 10. februar 2011 18:20
    Tema: [slikom] Re: Pitanje za korisnike PTT ADSL-a

    Pozovi njihovu podrsku telefonom pa ce ti oni reci sta da uradis i kod mene
je na staroj adresiopen.telekom.rs bilo po difoltu 25 oni ce ti najbolje
objasniti.