[slikom] Re: Pitanje za korisnike PTT ADSL-a

  • From: Zoran Radisavljević <zoran027@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Feb 2011 13:15:35 +0100

Samo da zakljucimo ovu temu. Moj drug Iksi haker, Ivan je bio u pravu ali mi
ocigledno nismo hteli da ga poslusamo, niti ja, a i jos po neki drugovi koji
imamo internet kod PTT provajdera. Znaci kada se kreira nalog samo upisite
pop3.ptt.rs za prijem poste odnosno za slanje smtp.ptt.rs i nista ne upisujte u
onim podesavanjima, nista se ne cekira, sve je po difoltu i to je to.
        Od: Momcilo Marinkovic
        Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
        Poslato: 10. februar 2011 18:20
        Tema: [slikom] Re: Pitanje za korisnike PTT ADSL-a

        Pozovi njihovu podrsku telefonom pa ce ti oni reci sta da uradis i kod
mene je na staroj adresiopen.telekom.rs bilo po difoltu 25 oni ce ti najbolje
objasniti.