[slikom] Re: Pitanje za korisnike PTT ADSL-a

  • From: Zoran Radisavljević <zoran027@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Feb 2011 14:48:43 +0100

Odradio sam tako ali izgleda da je to drugacije kada je PTT.net u pitanju.
----- Originalna poruka ----- Od: "Gordan Radić" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: 10. februar 2011 14:16
Tema: [slikom] Re: Pitanje za korisnike PTT ADSL-a

Pa, po defaultu bi morao biti 25 ali otcekiraj i onu kvacicu u tom dijelu prozora gdje pise "My outgoing server requires SSL connection" ili tako nesto.

S postovanjem
Gordan Radic

----- Original Message ----- From: "Zoran Radisavljeviæ" <zoran027@xxxxxxxxx>