[slikom] Re: Pitanje

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Apr 2007 11:17:36 +0200

Hvala na objasnjenju.
----- Original Message -----
From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, April 21, 2007 9:53 PM
Subject: [slikom] Re: Pitanje

Pozdrav svima!

Poruke na listi se mogu grupisati po temama, pa ce tako svaka tema koja ima
vise od jedne poruke biti najavljena kao "colapsed", sto nas upozorava da
sem prve koja se vidi na listi postoji jos poruka koje se prikazu kada
pritisnemo strelicu na desno. Tada ce se poruke ove teme dalje najavljivati
sa "expanded". Na glavni tok liste poruka po temama se vracamo strelicom na
levo dok ne cujemo ponovo "colapsed". Ovaj nacin pregledanja poruka je
koristan ukoliko zelimo brzo da eliminisemo sve poruke neke teme, ili pak
ukoliko zelimo da procitamo u kontinuitetu poruke na neku temu.
Prikaz po temama se ukljucuje i iskljucuje u:
meniju "view",
podmeniju "Current View",
uz pomoc stavke "Group Messages by Conversation".
Poruke su grupisane po temama kada je ova stavka oznacena, ("checked").

Srdacan pozdrav,
Dragan.