[slikom] Re: Pitanje

  • From: "Goran Jankovic" <goranja@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Jun 2008 22:15:07 +0200

gde se moze skinuti ne znam, ali je to dzaba posao jer je izuzetno los, to
su mi mnogi ljudi rekli koi mnogo bolje poznaju racunar od mene, nauci na
engleskom kao ja koi nemam pojma o tom jeziku, veruj mi nije tesko i bices
zadovoljamn i neces imati problema sa snalazenjem, dok na srpskom to nije
slucaj