[slikom] Re: Pitanje

  • From: "Goran Jankovic" <goranja@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Jun 2008 01:32:55 +0200

zdravo gradimire! nemam razloga da ti ne verujem, ja do duse nisam ni
pokusavao da instaliram a kamo li da probam kako izgleda raditi sa njim, jer
su mi mnogi rekli koi mnogo bolje i vise znaju o kompjuteru od mene da je na
srpskom vrlo lose uradjen, da se ne moze citati kako treba, i mnoge druge
stvari, e sad si me ti pokolebao, a ujedno zaintrigirao za verziju na
srpskom, pa te pitam da li mi mozes reci da li on cita sve komande kao i na
engleskom, i koje su mu mane na sta bi covek kao japocetnik trebao obratiti
paznju . hvala ti u napred na odgovoru p.s. da li je bolje i ako ne znam
engleski da nastavim i dalje sa ovim ili je lakse sa onim na srpskom