[slikom] Re: POUKE

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Jun 2010 22:04:52 +0200

Borise, ja mislim da ce svatko prije zeljeti procitati poruku koja je ispravno
napisana gramaticki, sa interpunkcijom, sa velikim i malim slovima gdje je to
potrebno, nego nekakvu koja je naskrabana i bez ovog sto sam gore navela.
Takva lose napisana poruka je pokazatelj koliko tko drzi do sebe i do svoje
pismenosti.
Osim toga, ispravno napisana poruka je razumljivija, i prije ce se shvatiti ono
sto netko zeli pitati, komentirati, i na nju odgovoriti.
Pa zar nije zalosno da primjerice jedan student koji treba imati visoku
naobrazbu, a da taj ne zna ono osnovno pravilno pisanje.
Nedopustivo je da i oni sa Srednjom skolom ne vode racuna o tome.
Nije sramota ne znati, ali se moze probati nauciti na razne nacine, a ne da
pisu bilo kako, da ne mare za to mada im se ukazuje dobronamjerno na njihove
greske, i da se i dalje drze svog nepravilnog pisanja.
I onda se cude zasto nema odgovora.
Na skoro svakoj listi se o ovim stvarima pise, a po meni to uopce ne bi niti
trebalo, pa svi imamo nekakve skole koje su nas trebale nauciti onom
najosnovnijem.

Ja takodjer ignoriram lose napisane mailove jer trebam odgonetavati sto je ta
osoba mislila, a i izgubim vrijeme u to, pa ni tada nisam sigurna da sam nesto
dobro shvatila.
Sve ovo sto sam napisala se uglavnom ne odnosi na tebe, ali imati lose
misljenje o ljudima koji ne zele citati i odgovarati na necije skrabotine, i
okarakterizirati ih losim ponasanjem i nekulturnim, ipak ne stoji.

In friendship,
Bada.
My windowslive contact:
bok-sa@xxxxxxxxxxx