[slikom] Re: POUKE

  • From: HASAN <hasancolak000000@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 09 Jun 2010 00:17:15 +0200

Pozdrav svima.

U ovom mlac'enju prazne slame smo najbolji. Naravno, mislim na nas slijepe. Sve mi ovo pomalo vec' ide na z(ivce i ako se ovako nastavi, razmis(ljam da se odjavim sa liste. Ima li iko da zaustavi ove poruke koje nemaju veze sa listom? C(udi me kako Boris pored toliko toga s(to treba da nauc(i, ima vremena da se bavi i sa ovim stvarima. C(ini mi se da poslije zvonimira Nismo imali ovoliko problema na ovim nas(im listama.

On 8.6.2010 22:14, Boris Bjedov wrote:
sADA SAM NAPISAO E-MAIL U KOJEM CES SVE VIDJETI. s TOBOM SE DJELOMICNO SLAZEM, A AKO HOCES DA IZRAZIM SVOJ STAV PRIJE SE NE BIH DRUZIO S COVJEKOM KOJI NE DRZI DO HIGIJENE I KOJI SMRDI DA MI SE POVRACA PROCI KRAJ NJEGA NEGO AKO JE POSTEN I NEPISMEN. zNAM DA SVI S OVE LISTE SMATRATE IZRAZITO NEPISMENIM ZORANA pETROVICA IZ nOVOG sADA. vEC KADA SAM GA SPOMENUO ON PISE E-MAILOVE KAKO ZNA I UMIJE. kAKO TO DA JA RAZUMIJEM NJEGOV UPIT I UOPCE NE IZGUBIM PUNO VREMENA DA BI DESIFRIRAO STO JE HTIO RECI. pISMENOST JE BITNA, ALI NA OVIM LISTAMA TOLIKO I NIJE JER NE PISEMO NIKAKVE SEMINARSKE RADOVE, NITI MOLBE ZA POSAO ITD. sVE SI KULTURNO NAPISALA NA INTELEKTUALNOJ RAZINI, ALI ISTO TAKO MISLIM DA ONI KOJI TO POTENCIRAJU DA OSNUJU LISTU UCIMO hRVATSKI.