[slikom] Re: POUKE

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Jun 2010 22:59:29 +0200

Pozdrav!

S ovim se u potpunosti slazem. Postoje ljudi koji su vise ili manje pametni i inteligentni ili vise ili manje pismeni. Problemi nastaju kad se oni ipak malo manje pametni ili malo manje pismeni pocnu samoinicijativno izdizati na razinu onih koji ipak imaju neko pokrice za ono sto kazu ili naprave. Cistacica koju je Boris naveo kao primjer u svom mailu je nepismena cisto iz razloga sto je u vecini slucajeva zavrsila samo osnovnu skolu ako i toliko i sto u zivotu nije procitala nista kompliciranije od dnevnog horoskopa u lokalnim novinama no ona se jednostavno prihvaca kao takva i ne zamjera joj se, no kad je netko nametljiv i pravi se pametan te na vrlo arogantan nacin istice samog sebe u odredjenom drustvu a ima jednako ili manje naobrazbe od cistacice iz gornjeg primjera onda je to nesto nad cim se u principu treba sazaliti.

----- Original Message ----- From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>