[slikom] Re: PDF format

  • From: Dalibor Savic <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 14 Feb 2009 02:26:33 +0100

Sa akrobat riderom od sedmice pa nadalje Jaws bez problema cita pdf dokumente.
pdf dokumente mozete citati na dva nacina.
1 kada otvorite dokument otvorice se jedan prozor u kome mozete da cekirate da
vam cita ceo dokument ili da vam cita stranu po stranu a vi sa kontrol i page
dovn da prelazite na sledecu stranu dokumenta. Ja koristim pdf dokumenta u
istoj meri koliko i wordova i mislim cak da je pdf kvalitetniji.