[slikom] PDF format

  • From: "Marko Mirkovic" <mirkovic80@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Sep 2008 13:01:53 +0200

Cao,
Sve cesce nailazim na dokumente okacene na raznim sajtovima u PDF formatu,a
zbog neprilagodjenosti, i kratkih zivaca uglavnom ih brzo zatvorim. Time sebi
uskratim , po nekad, i znacajne informacije, ali... To je jace od mene!
Zbog cega pisem ovaj mejl? Voleo bi da saznam prednosti PDF formata, i razlog
zbog kojeg se veliki broj administratora odlucuje da dokumente kaci bas u tom
formatu? Kada je word mnogo prakticniji ili je to samo moje subjektivno
misljenje.
Nedavno sam skinuo aplikaciju za jedan konkurs i poceo da razmisljam... Bila je
u PDF-u i jedina mogucnost popunjavanja je bila hemijskom/rukom. Ali PDF je
sada fensi i nismo IN ako koristimo doc formate!
Da ponovim. Voleo bi da saznam sto vise o PDF-u kako bi se mogao adekvatno
pripremiti za razgovore sa administratorima sajtova koje cesto posecujem, i
cije informacije su mi neophodne za rad?
Mislim da je slikom lista pravo mesto za ovo pitanje, i pozivam vas da mi
pomognete sa informacijama i iskustvom kojeg posedujete!

Marko