[slikom] Re: PDF format

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Feb 2009 14:34:27 +0100

Pozdrav!
A ja bih isto dodao par stvari.
PDF dokument nije ni predvidjen za editiranje ili uredjivanje, zato se i defaultni program u kojem se ovakvi dokumenti otvaraju zove Adobe Reader, odnosno, Adobe citac. Bas zbog toga sto su ovakvi dokumenti predvidjeni samo za citanje ne rade opcije poput "Trazi i zamijeni" ili ispravljanje teksta. Autor PDF-a se mora pobrinuti da zavrsna verzija dokumenta ne zahtijeva dodatne zahvate u korekturi a ne onaj tko taj dokument preuzme na neki od nacina. Uredjivanje PDF dokumenata je vjerojatno moguce u vise programa, no originalni program za to se zove Adobe Acrobat.

S postovanjem

Gordan Radic
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com