[slikom] Re: Outlook Express

  • From: Zlatko Sobočan <zlatko.sobocan@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Jul 2014 08:00:37 +0200

    Pozdrav svima!

Ova verzija Outlook Expressa radi isto kao i Outlook Express na Windows XP,
a na koji smo naviknuli. Program radi bez greške kako na Windows 7 32-bit i
64-bit tako i na Windows 8.1 64-bit.

No, da bi Jaws u programu čitao sve informacije s ekrana, potrebno je
napraviti malu modifikaciju Jaws skripte za Outlook Express.

Dakle, u Jaws skript datoteci "Outlook Express" treba obrisati ili
isključiti sljedeće retke:

If IsWinVista() Then
 SwitchToConfiguration(an_WindowsMail)
 Return
EndIf

Ili, korak po korak:

1. pritisnuti Insert+J
2. otvoriti Utility submenu, a potom otvoriti Script Manager...
3. u izborniku File potvrditi Open Shared File...
4. otvoriti datoteku "Outlook Express.jss"
5. Pritisnuti Ctrl+F, utipkati "autostart", a zatim Enter.
(Napomena: Utipkati bez navodnika).
6. U funkciji:
Void Function AutoStartEvent ()
ispred sljedećih redaka utipkati znak točkazarez:

If IsWinVista() Then
 SwitchToConfiguration(an_WindowsMail)
 Return
EndIf

7. pritisnuti Ctrl+S
8. pritisnuti Alt+F4

Oni koji koriste program Windows Mail, neka na sigurno mjesto spreme
originalnu Jaws skriptu. U protivnom, nakon ove intervencije, Jaws neće
dobro raditi u programu Windows Mail.

Lijep pozdrav,
        Zlatko