[slikom] Re: Outlook Express

  • From: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Nov 2007 18:27:49 +0100

Nemoj nista da delas osim sto ces pritiskom na OK dopustiti programu da
uradi svoje. Mora da imas prepun program poruka kad to radi svaki put.
Pregledaj sve foldere i pobrisi ono sto ti nije neophodno da cuvas. Inace,
kod svakog kompaktovanja Outlook za svaki folder posalje po jednu
bak-datoteku u Reczcle bin, pa pregledaj i korpu da se ne prepuni.