[slikom] Re: Outlook Express

  • From: "Zlatko Sobocan" <Zlatko_S@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "SliKom (Lista)" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Sep 2005 21:22:12 +0200

Pozdrav svima,

Radi se o obavijesti OE-a da ce napraviti sazimanje (Compact) i
defragmentaciju mapa (Inboxa, Outboxa itd.). Ova naredba se moze pokrenuti i
rucno preko izbornika Datoteka (File -> Folders -> Compact All Folders).
Microsoft savjetuje da se to radi periodicno u svrhu boljeg rada OE-a.

Zasto? Nakon nekog vremena ove mape postaju prevelike i zbog toga je
potrebno puno vise vremena da ih OE ucita i efikasno s njima radi. To je
posebno izrazeno s mapama Send Items, Deleted Items i mapom Inbox. Na
primjer, obrisemo li vise poruka iz Deleted Itemsa ta mapa ce do sazimanja
ostati iste velicine. Takoder, primamo li svakodnevno vise poruka i s
privitkom (Attachment) i mapa Inbox ce se povecavati svakom primljenom
porukom.  Aktiviranjem naredbe sazimanje (Compact) mape OE-a se vracaju na
stvarne velicine cime zauzimaju manje prostora na disku, te lakse i brze se
ucitavaju.

U svemu ovome dobro je znati jedan trik; Sve dok se ne napravi sazimanje OE
mapa, recovery programima moguce je vratiti obrisane poruke. Postoji mnogo
recovery programa. Citaci zaslona dobro rade u DBXtractu i OE-Mail Recovery.
Uz recovery mogucnost ovi programi imaju i druge korisne mogucnosti, a za
zahtjevnije svakako je bolji OE-Mail Recovery.

Lijep pozdrav,

Zlatko

----- Originalna poruka -----
Salje: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>