[slikom] Re: Nokija n 70 ili nokija 6630 zasto jedan zasto drugi?

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Apr 2007 22:06:04 +0200

Koliko znam, jer nisam vlasnik ni jednog, u ovom slucaju dvoumljenja nema.
Model N70 je po tehnickim karakteristikama znatno bolji.
   I ako su oba 3G telefoni sve prednosti su na strani novijeg N70.
   Medu slepim ljudima je trenutno najpozeljniji telefon sto nije bez
znacaja.
   Interna memorija od 22 mb je mnogo veca od konkurentnog, u fabrickoj
postavci ima i FM radio i MP3 plejer.
   Zvukom je mnogo kvalitetniji.
   Ovo su po mom misljenju najvaznije karakteristike koji govore u prilog
telefona koji preporucujem.
   U ostalom N70 je dve godine mladi sto je u razvoju mobilne telefonije za
jednu klasu bolji od prethodnog.
   Pod uslovom, da dobijes ispravan i jedan i drugi bez ikakvog dvoumljenja
N70 je telefon koji treba kupiti.
   Jedina prednost 66.30 je u tome sto je ovde u Valjevu za 100 Evra
jeftiniji, sto je i normalno jer je i znatno stariji model.
   Sto se tice mobilspika o tome ne znam nista ali pretpostavljam da bi u
oba modela zadovoljavajuce radio.
   Pozdrav Mister.