[slikom] Nokija n 70 ili nokija 6630 zasto jedan zasto drugi?

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Apr 2007 20:25:37 +0200

Dobio sam neke pare, pa hocu da kupim mobilni telefon. Dvoumim se izmedu ova
dva telefona, pa me interesuje vase misljenje koi je bolji odnosno koi da uznem
od ova 2.Takode me interesuje kako se krecu cene u vasim mestima za ova dva
telefona, naime cuo sam da je npr n70 jeftiniji u veogradu nego npr u Nisu i to
za celih stotinak eura zasto je to tako ako je to tacno. Unapred hvala mozda mi
pomognete da odaberem. Ps inace koristiobih mobil spik