[slikom] popunjavanje rubrika

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Apr 2007 20:24:08 +0200

Zdravo!
Postoje formulari koji najrpije prikazuju sadrzaj, pa onda ispod njega edit
polje.

Ja sam, neki dan, ispunjavao jedan koji je ovako nekako izgledao:

Spol
muski check box not checked
zenski check box not checked

Sad je trebalo cekirati svoj spol.

Pa je onda bio odabir datuma rodjenja, sto je slozeno kao list box, znaci
trebao sam pritisnuti enter da ukljucim form pa odaberem datum svog rodjenja.

I tako dalje, razlicite kombinacije, no hocu reci da uvijek postoji nacin
unosenja podataka u edit poljima ili ono nekad zna biti odmah uz sadrzaj.
Form mode se ukljucuje enterom, iskljucuje (meni barem najsigurnije) s
numerickim plusom, iliti tipkom za pc kursor, a enterom tek onaj gumb za OK ili
sto vec.

Pozdrav!