[slikom] Re: (No Date: Sun, 8 Aug 2004 13:20:39 +0200

  • From: Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx (Zvonko Mijokovic)
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>

Zdravo slatka! N3e znam da li je tvoja poruka trebalo da bude upucena bas
meni, ali evo, ja sam je primio i odgovaram na nju. Kosa do ramena, pa to me
vec pomalo uzbudjuje. Pominjanje buduce, a jos nerodjene djece, pobudjuje u
svakom normalnom muskarcu zelju, da da svoj doprinos njihovom dolasku na
ovaj, istina bog ne bas prelijepi, ali po dosadasnjim saznanjima, covjeku
jedino dostupni i za njegov zivot jedini pogodnni svijet. Sto se tice
knjiga, koje bi zeljela da citas, poslao bih ti nesto od onoga sto imam, kad
bih zasigurno znao, da se tvoja poruka odnosi bas na mene. Ipak bih ti
preporucio, pa ako hoces i zamolio te, da ubuduce budes malo preciznija, pa
da onaj, na koga se poruka odnosi, bude s tim na cistu. Zasto bez potrebe
uzbudjivati nas, koji smo odvec osjetljivi na zensku kosicu do ramena.
Srdacan pozdrav i najljepse zelje. Zvonko.