[slikom]

  • From: "Vera" <mila18@xxxxxxxx>
  • To: "David" <Davidpodreka@xxxxxxxxxxxx>, "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 20:06:39 +0200

Nisam upisala jo¹ uvijek tvoju drugu adresu u imenik, ali nadam se da ne smeta
¹to æu ti jo¹ malo pisati naovu. Koja je svrha imati dvije adrese.
Ja ti se najvi¹e interesujem za istoriju, i tak' slièno, ¹to bi ste vi rekli.
To sam veæ rekla. Pa najvi¹e bi me takvi tekstovi i zanimali, ali ne
neizostavno takvi veæ svakakvi. Nemoj samo slati one klasiène, ¾enske, ljubavne
prièice, jer one su mi dosadne i uop¹te me ne interesuju. Nisam ba¹ veliki
ljubitelj nauène fantastike, ali evo ako ima¹ ne¹to o buduænosti planete
Zemlje, ovo ¹to se sad najvi¹e potencira u mraènom fazonu, da prepadam svijet
po kuæi i drugove, po¹alji. Ne pola¾em ja na to mnogo, sve ¹to se neæe desiti u
vrijeme mene, moje eventualne djece, pa i unuèadi i praunuèadi, ni¹ta to mene
ne interesuje. Moje ti je mi¹ljenje, za¹to bi se brinula o neèemu za ¹ta, ako
se i desi, nema nikakvih ¹ansi da bih saznala.
A ¹tikle ba¹ nemaju mnogo veze sa vidom, one jednostavno ne potpadaju u moj
opu¹teni stil; ja barem smatram da veæ imam izgraðen stil i znam ¹ta neæu. No,
postoje prilike gdje su one neizostavne; bli¾i se matura.
Imam kosu do ramena ili malo kraæu, pa sad procjeni je li to kratka ili duga.
Boje: bijela prvenstveno, ¹to manje roza, vi¹e plave.
Nikad me put jednostavno nije nanio tamo, ali nanijeæu ja njega.