[slikom] Re: Moderatorska poruka

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Jan 2010 13:39:22 +0100

    Zdravo Jovice, pozdrav svima,

    Ja sam proslijedio ovaj tekst, čisto iz razloga jer mislim da svaku
aktivnost ove vrste treba podržati... Tekst iz ove poruke nisam dobio lično već
od nekog drugog pa nisam mogao reagovati na sadržaj samog teksta a za koga i ja
mislim da je mogao biti malo bolji.

    Jedino šta znam ovog časa je da je osoba koja želi da vodi ovu anketu
obećala da će ona pozvati svakog ko joj se javi. Isto tako mislim da je ovo
ipak, možda i griješim, vezano samo za područje Srbije. Ako želiš učestovati u
ovoj anketi, predlažem SMS poruku pa ako je zainteresovana za tvoja iskustva
neka se javi.

    Još jednom pišem, da sam tekst proslijedio samo iz razloga što mislim da se
ovakve aktivnosti uvijek trebaju podržati. Kada ih ne rade oni koji bi trebali
da rade, dobro je da ih bilo ko radi.

    Pozdrav od Gradimira

From: "Jovica Radanović" <jovica.r@xxxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: Moderatorska poruka

     Pozdrav svima!

Predpostavljam da bi se komunikacija mogla odvijati i preko e-mail poste,
jer telefonski razgovori, posebno iz Hrvatske i Bosne nisu tako ni jeftini,
pa ako se moja pretpostavka pokaze kao moguca ocekujem e-mail adresu.
   Pozdrav!
      Jovica