[slikom] Moderatorska poruka

  • From: "\"SliKom\"" <slikom@xxxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Nov 2007 12:17:18 +0100

     Zdravo svima,

Dragan se je već oglasio da ove poruke nisu poslate sa njegove adrese.
Potvrđujem da i nisu. Nažalost onaj ko ovo šalje kao adresu sa koje se šalje
upisuje adresu koja je na listi i takvu poruku nemogu zaustaviti ali
attachmenti
sigurno neće proći pa se ne treba brinuti da bi moglo biti poslato nešto što ne
želite. I ovo je jedan od dokaza da je dobro da na ovoj listi ne trebaju
prolaziti attachmenti.
     Naravno i vas kao i mene interesuje ko ovo šalje? Onaj ko šalje ma koliko
da ima računarskog znanja, činjenica je da ga ima, trebalo bi da zna da se
pored
IP adrese iskonovog web maila ostavlja i IP adresa ISP servera sa koga je
poruka
poslata to jest sa kojeg je servera pristupljeno iskonovom web mailu. U poruci
sam našao tri IP adrese i ako administratori na ISP serverima budu ljubazni i
korektni možda vrlo brzo dobijem email adresu sa koje se ovo šalje. Za sada
samo
znam ISP servere a to mi daje osnovu da sumnjam ali ne i da tvrdim.
     Ako već neko ko nije na ovoj listi hoće poslati korisnu poruku, može je
poslati kao i svako drugi jedino ta poruka mora prvo proći odobrenje samog
moderatora. Uvijek kada smo dobili takvu poruku i kada je njen sadržaj bio
koristan mi smo je proslijedili.
     Pozdrav od Gradimira