[slikom] Fine reader i HP

  • From: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Nov 2007 12:51:27 +0100

Par puta sam pokusao da instaliram FineReader, ali je komp uvek nesto zabrljao
i program sam deinstalirao. Medjutim, kada stisnem dugme na skeneru u ponudi su
i FR 6 i 7. Da li to znaci da je ponesto od njih ostalo negde, sto Your
unistaller nije pokupio? Gde bih mogao da nadjem te repove? Kako da ponovo
instaliram FineReader? Prilikom instalacije nigde nije bilo shortcuta, nije ga
bilo ni u Start meniju, pa nisam mogao da ga otvorim. Izgleda da ovde nesto
nije u redu sa mojim kompom, ali sta...
Pozdrav svima i unapred hvala na pomoci!
Ninoslav