[slikom] Re: Kako da citam knjigu o wordu?

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Feb 2008 18:36:03 +0100

word ima opciju koja se zove bookmark i koja je namenjenja bas za to sto
vama treba. idete na karticu insert pa u bookmark ili kraticom "alt+i" pa
"k" tu u edit polju upisi recimo svoje ime i enter. tako se markira mesto
pronalazi se ili na isti nacin dakle kraticom "alt+i pa k"
potom se proseta tabulatorom do goto ili jednostavno kraticom alt+g.
drugi nacin kada ste u textu alt g da udjete u goto tab shift tab tu nadjite
bookmark jednom tab do edit polja ponovo napisete recimo svoje ime i lupite
enter sa escape se vratite u text i nastavite citanje.
stvar mozda deluje komplikovano ali posle par puta postaje rutina i za dve
tri sekunde se obavlja citav postupak..