[slikom] Re: Kako da citam knjigu o wordu?

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Feb 2008 12:50:51 +0100

Zdravo Miso! Premda nisam nikakav veliki informaticar i premda sam verovatno
uputio najvise glupih pitanja na slikom, recicu ti, kako ja to radim.
Neposredno pred odluku da prestanem sa citanjem, gledam da zapamtim neku rec
ili frazu, karakteristicnu za pasos, na kome nameravam da stanem. Kad hocu
da nastavim citanje, stisnem kontrol plus slovo f otkucam zapamcenu rec ili
frazu i potvrdim sa enterom. iskejp i nastavljam sa citanjem. Pozeljno je,
da pomenuta rec ili fraza bude zaista karakteristicna za to mesto, jer ne
znam sta bi bilo, ako bi se odabrala neka rec, koja se odvec cesto
pojavljuje. Pretpostavljam, da bi se doslo do mesta, na kome se ona
pojavljuje prvi put. Fraza moze biti recimo oblacan dan, dugo je osluskivao,
prsten u nosu i tome slicno. Verovatno postoje i drugi i sigurniji nacini,
no to znaju veci strucnjaci od mene.