[slikom] Re: Kako da citam knjigu o wordu?

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Feb 2008 13:38:13 +0100

Pozdrav!
Evo da i ja napisem moj najlaksi nacin za citanje iz Worda, mada to dugo
nisam koristila jer uglavnom knjige konvertiram u mp3, pa prebacim na
Mp3-player i tada citam jer su mi rasporedjene po datotekama i puno mi je
zgodnije.
Ovako. Kad zelim prestati sa citanjem knjige, sa naredbom Insert i Page
down, pogledam na kojoj sam stranici, upamtim i zatvorim knjigu. Slijedeci
put kad zelim nastaviti sa citanjem, otvorim knjigu, pritisnem F5, upisem
stranicu na kojoj sam stala, jednom idem sa Tab da mi kaze, idi na, tu
pritisnem Razmaknicu, pa jos dva puta sa Tabom na zatvori, ponovno
razmaknicu i odmah sam na zeljenoj stranici.