[slikom] Re: Jaws koji ne moze da se sastavi sam sa sobom

  • From: Nijaz Bećkanović <nijaz.beckanovic.s@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 20 Feb 2015 14:13:34 +0100

Pozdrav.

Ja sam jednom imao isto takav problem pa sam tragajuci za tim sto mi je
izbacivalo u poruci s greskom po netu naisao na jedan dodatak na
njihovoj sluzbenoj stranici, a zove se EloqJFW.exe.
Nemogu se sjetiti koja verzija Jawsa je bila u pitanju kod mene, ali sa
ovim zahvatom je Jaws uspio progovoriti.

Potrebno je pokrenuti ovu datoteku, pa koristeci se tabom pronaci brouz,
aktivirati ga pa kroz dijalog pronaci instalacijski folder Jawsa na
sistemskoj particiji: Racunalo/Lokalni disk c/programske
datoteke/Freedom Scientific/Jaws/u tvom slucaju 16.0, pa potvrditi na ok.
Neznam jos jeli kod mene bijo slucaj s 32bitnim, il 64bitnim sustavom,
al ako hoces mozes probati s ovim mozda upali, a nevjerujem da ces nesto
pokvariti.
  Mozes preuzeti EloqJFW sa linka, pa ga raspakuj.

https://www.sendspace.com/file/osh5m8

*GRMALJ*