[slikom] Jaws koji ne moze da se sastavi sam sa sobom

  • From: Dragoslav <faraonramzes@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Feb 2015 22:25:09 +0100

Pozdrav svima na listi!

Koristim racunar vise od 10 godina.

Dosada sam nebrojeno puta instalirao Jaws, kako sebi tako i drugima.

Kako  kaze ona narodna da, za sve postoji prvi put tako se veceras kod mene
Jaws nikako nece da sastavi sam sa sobom.

Naime pokusavam da instaliram Jaws na jedan HP laptop.
Na laptopu je instaliran win7 ultimate x64.

Pokusao sam da instaliram nekoliko verzija, i svaka prodje u redu sve do
samog kraja.

Problem nastaje kada istu pokusam da pokrenem, jer se pojavi poruka da Jaws
ne moze da pronadje datoteku elokjls, ili u slucaju Jaws-a 16 i datoteku
speach.jls.

Nemam nekog blizeg saznanja, sta bi moglo da stoji na putu ljubavisanju
izmedju Win7x64 i Jawsa, pa bih bio zahvalan ukoliko neko izvuce keca iz
rukava, i resi ljubavne jade mladjanog Jawsa 16.

Ma da mislim da se ni ove starije verzije ne bi ljutile da se Upucaju
Sedmici.

Napominjem da su sve verzije koje sam pokusao instalirati x64

                                 Dragoslav

---
Ovaj email ne sadrži viruse jer je avast!-ova zaštita aktivna.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom