[slikom] Re: Jaws koji ne moze da se sastavi sam sa sobom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 Feb 2015 09:33:22 +0100

    Zdravo Dragoslave,

    Ovoj čudnoj ljubavnoj priči između JAWS-a i Windows 7 sa 64-bites sam
se i ja nekada čudio. Radilo se o legalnom programu JAWS 12.0 i legalnom
Windows 7. Nekako sam od sebe ili ipak je neko nešto uradio na računaru i
JAWS nije radio. Ista greška, isti problemi kao što i ti pišeš.
    Kontaktirao sam i Freedom Scientific i tražio njihovu pomoć. Oni
predlagali svašta nešto te na kraju predlagali i ponovno instaliranje
sistema. Kako se radilo o računaru na kom je bilo dosta legalnog software,
reinstalacija sistema baš nije bila jednostavna.
    Pokušao sam ja tu svašta nešto, kopirati neke datoteke sa istog
računara na kom to sve radi, čak je isti serijski broj JAWS-a. Pokušavao
sve moguće verzije JAWS-a od 64-bites, osim 16.0 kojeg još nije bilo i
ništa. Sumnjao sam na Windows update jer tu nije nešto radilo. Instaliran
Winmail prije nego servis pack 1 za Windows 7 pa neki update nisu
prolazili. I onda nekako, ne znam ni sam kako, instaliram neki JAWS 15.0,
ne ovu zadnju verziju kao demo verziju jer je legalni JAWS radio samo do
verzije 12.0 i prođe instalacija, progovori JAWS a onda proradi i verzija
12.0.
    Jednom rječju, kako je problem iznenada došao, tako je iznenada i
otišao. Sada na tom istom računaru radi JAWS 15.0 zadnja njegova verzija i
to kao legalan.
    Jedino što ti mogu savjetovati je:
1. Instaliraj demo verzije, pusti da tako proradi JAWS bez bilo kojeg
pokušaja da ga registruješ.
2. Poslije svake neuspješne instalacije, čisti sve što od JAWS-a ostaje,
sve u svim folderima plus neki čistač registara.
3. Poslije svakog čišćenja i pokušaja da ponovo instaliraš, obavezno
restartuj računar.
    Pozdrav, Gradimir