[slikom] Jaws 8

  • From: "Sinisa Boljanovic" <patroklo@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Nov 2007 10:40:30 +0100

Pozdrav jos jednom ovoga jutra!

Instalirao sam Jaws 8 i sa njim prilican broj problema. Jedan od njih je taj
sto mi Jaws ne izgovara item-e odnosno foldere ili fajlove u bilo kojoj
listi dok se strelicama pomeram po njima. Takodje mi ne izgovara imena ikona
na desktop-u kada pritisnem njihova pocetna slova i sl.
Jos najveci problem je taj sto prilikom bilo kakvih promena u configuration
manager-u, nakon pritiska gumba OK Jaws jednostavno zanemi i tada moram da
ga zatvorim sa alt + F4, a potom da ga ponovo  pokrenem.
Da li je neko imao slicnih iskustava?
Sta bi mogla biti dijagnoza za pomenute probleme?