[slikom] Re: Outlook.

  • From: "Sinisa Boljanovic" <patroklo@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Nov 2007 09:22:05 +0100

Izvinjavam se svima zbog prethodne poruke. Provalio sam sta se, u stvari,
dogodilo mada ne znam kako se to dogodilo jer u tome nisam ucestvovao.
Naime, u meniju View u padajucoj listi sourt by bilo mi je rascekirano
received kako to inace jeste cekirano tako da su mi nove poreuke pristizale
ali su bile smestene negde u listi poruka u inboxu koja nije bas kratka.