[slikom] Re: Jaws 8

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Nov 2007 11:00:42 +0100

Pozdrav.
Ovaj problem se manifestira na vrlo cudne nacine.
Ne zelim se opet hvaliti kako sam kupio nove dijelove za kantu, no desilo mi
se sljedece. Na stolnoj kanti u kojoj je sad Radeon X1050 stavio sam Jaws 8
i sve radi bez ikakvih problema. U laptopu slicnih performansi kao sto mi je
i stolna kanta je Mobility Radeon X1600 a problem identican tvom javlja se
na Jawsu 7.
Kako sam nacuo, ovaj problem nastaje zbog graficke kartice, no ne mogu ti
nista poblize reci.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx