[slikom] Re: Internet explorer

  • From: "Cubrovic Vukic" <larch@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Sep 2005 09:52:02 +0200

Hvala, Boro,
Ali ima jos jedna sitnica koju jos nisam uspeo da skontam pa da sve bude
kako treba. Naime, posto sam i nasao ove fajlove kako je rekao Gradimir,
takodje sam uradio i ono sto si mi ti rekao. Medjutim, kad mi se ponudila
lokacija gde da prebacim ove fajlove otvorio mi se onaj dialog sa hard
diskovima, CD particijom itd. Shvativsi da negde tu treba da smestim sve to
napravio sam novi folder u jednom od foldera koje imam na D-disku i tu ih
smestio. Isti folder sam napravio i u Outlook Expressu, tj. sa istim imenom.
Ubacio sam fajlove na taj folder u D-disku, ali posle potvrdjivanja i
restartovanja kako je i sam komp trazio, tog foldera nema u outlook-u, a na
D-disku nista u pomenutom folderu ne moze da se otvori. Inace su mi programi
i ostale slicne
stvari na C-disku. Sta uraditi da taj folder bude i u outlook-u i kako bih
konacno mogao i da pridjem ranijim mail-ovima, adresama i sl.
Hvala i tebi i Gradimiru i nadam se da cemo danas doci do resenja pa da
vas ne smaram vise!
Uros.