[slikom] Re: Internet explorer

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Sep 2005 02:52:00 +0200

     Zdravo Urose!

Fajlovi  u kojima se nalaze poruke imaju nastavak dbx a imena su kao sto se zovu
folderi u kojima su bile  poruke. Tako imas fajl inbox.dbx i slicno. Iskoristi
mogucnost pretrazivanja pa pronadji gdje se nalaze ti fajlovi.

Gradimir

Uros:
Hvala na pokusaju da mi pomognes, ali moram priznati da se nisam snasao.
Usao sam u opcions, kako si i rekao, ali nisam nasao opciju o kojoj si mi
govorio. Inace windows mi je na engleskom, a ne na srpskom. Mogu samo da
predpostavljam da sam prosao pored te opcije i neznajuci da se ona tako
zove.
Ustvari, ja sam imao problema sa virusom tako da sam morao da stavim novi
windows. Zbog toga sam morao i da reinstaliram sve ostale programe koje
imam. Mailovi su prekopirani, ali ne znam gde, posto ja to nisam radio. Ali,
predpostavljam da se to radi po difoltu, te da neko sa ove liste ipak zna
gde i kako bih mogao da ih nadjem.
UNAPRED HVALA!
Uros.