[slikom] Re: Internet explorer

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista \"SliKom\"" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Sep 2005 10:06:14 +0200

     Zdravo Urose!

Ovog casa nemam mogucnost da ti ovo napisem na Engleskom jeziku jer mi nije u
funkciji kompjuter sa Windowsom na Engleskim jeziku. Mozda neko drugi moze vise
pomoci. Ipak uradi sledece:
1. Control+Shift+o, da se otvore opcije.
2. Control+Shift+TAB, da se nadjes na: Održavanje kartici.
3. Sada sedam ili osam puta pritisni TAB da dodjes na dugme koje se zove:
Kliknite na dugme "Fascikla za čuvanje" da promenite  lokaciju čuvanja poruka.
Dakle ta stavka je button. Kada pritisnes enter ili space otvara se novi dijalog
koji ti nudi da promjenis put gdje se cuvaju poruke. Ti trebas da pritisnes
enter na change button  da odaberes novu lokaciju. Tako ces ucitati stare
fajlove.

Inace te fajlove nemozes kopirati u local folder. Moras se odluciti gdje ce biti
fajlovi za poruke i tamo drzate te fajlove.

Gradimir