[slikom] Re: Ima li ko ovo da zaustavi

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Jun 2010 15:53:21 +0200

I bilo je krajnje vrijeme.
  ----- Original Message -----
  From: Gradimir Kragic
  To: Lista SliKom
  Sent: Wednesday, June 09, 2010 6:08 AM
  Subject: [slikom] Ima li ko ovo da zaustavi

      Zdravo svima, zdravo Hasane,

  Ima ovo ko da zaustavi. Ne odjavljuj se. Sada ce moderatori podjeliti no-post
svima koji su slali poruke ciji sadrzaj nema veze sa ciljem ove liste.
      Mislili smo da je trebalo pustiti malo diskusiju. Kao ono u fudbalu kada
sudija pusti prednost. Mislili smo jer je trebalo nekom malo duze objasnjavati
a mozda to i drugim pomogne a da se nece izaci iz tematike ove liste. Kako sam
napisao u predhodnoj poruci, mozda poslije ove diskusije budemo bolji i u
sledecoj situaciji ispravnije reagujemo. Istovremeno sam zamolio da se "ne sipa
ulje na vatru". Zahvaljujem se svim clanovima koji su korektno reagovali,
ispravno pisali ili bili strpljivi da sve ovo procitaju.
      Kako je diskusija otisla van kontrole i svega pa cak u nekim slucajevima
i pristojnog pisanja, sve cemo zaustaviti sa nekoliko no-posta. Nije to zelja
moderatora vec izbor onih koji tako pisu.
      Zanimljivo da je mjesec juni, mjesec u kome moderatori uvijek podjele po
nekoliko no-post statusa. Evo gledam statistiku dodjeljenih no-post i za juni
bi se reklo da je rekorder u svakoj protekloj godini. Ima ovdje jos nekoliko
zanimljivih statistika ali ovog jutra je dosta.
      Pozdrav od Gradimira