[slikom] Re: IBM pomaze slepima i slabovidima

  • From: Edo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 14 Apr 2007 15:25:52 +0200

Uspijem ja to care sve da odradim jer prije nego sto krenem sa registraciom
sve to vec unaprijed pripremim za snimanje heheheh. Kad pritisnem snimanje
jaws brblja dok se dodje do registracie ali ja to kad snimim sve uredno
lijepo izrezem i filtriram jer sam vec prije toga na sound forge postavio
parametre za filtriranje obiljezene meni poznatim imenima tako da to radi
brzo ko flak.